Gebz:V3.2 Ontwerpen: verschil tussen versies
Regel 7: | Regel 7: | ||
== Doelgroep == | == Doelgroep == | ||
+ | De doelgroepen van dit functionele ontwerp zijn: | ||
+ | * Zorgverleners en medewerkers (gebruikers) in de geboortezorg die het PWD gebruiken. | ||
+ | * Zorgaanbieders in de perinatale zorgketen: | ||
+ | **Managers bij zorgaanbieders die beslissen over de ICT ontwikkelingen waarbij deze tijdig moeten weten welke investeringen op de ICT-agenda moeten komen. | ||
+ | **ICT deskundigen bij zorgaanbieders die moeten weten op welke wijze het PWD met zibs moet worden ingepast binnen de bestaande ICT-voorziening in de eigen instelling. | ||
== Kaders en uitgangspunten == | == Kaders en uitgangspunten == |
Versie van 19 jan 2021 10:59
Inleiding
Algemeen
Deze pagina beschrijft het functioneel ontwerp voor de informatiestandaard PWD versie 3.2. Het beschrijft voor alle scenario's (in dit document use cases genoemd) uit de informatiestandaard de transacties, transactiegroepen, de systemen, de systeemrollen en de bedrijfsrollen van zorgverleners of patiënten. Daarvoor worden de eisen gegeven voor het sturen of ontvangen van gegevens. In hoofdstuk 2 wordt verder ingegaan op wat een use case inhoudt. Per use case zijn de nadere details beschreven. Voor meer informatie over informatiestandaarden en hoe deze worden ontwikkeld, zie de Nictiz webpagina voor informatiestandaarden. Voor de verklaring van de begrippen die voorkomen in het functioneel ontwerp wordt verwezen naar het begrippenoverzicht op de Nictiz website.
Doelgroep
De doelgroepen van dit functionele ontwerp zijn:
- Zorgverleners en medewerkers (gebruikers) in de geboortezorg die het PWD gebruiken.
- Zorgaanbieders in de perinatale zorgketen:
- Managers bij zorgaanbieders die beslissen over de ICT ontwikkelingen waarbij deze tijdig moeten weten welke investeringen op de ICT-agenda moeten komen.
- ICT deskundigen bij zorgaanbieders die moeten weten op welke wijze het PWD met zibs moet worden ingepast binnen de bestaande ICT-voorziening in de eigen instelling.