Onderstaand overzicht geeft de actuele invulling weer van alle beheerafspraken voor de BgZ.
Aanmeldingswegen voor indienen wijziging op BgZ
Aanmeldingswegen voor deelname aan de open consultatie
Contactwijze
|
Bereikbaar via
|
Contactpersoon
|
E-mail
|
beheerzib@nictiz.nl
|
Jeroen Windhorst / Fred Smeele
|
Aanmeldingswegen voor escalatie
Contactwijze
|
Bereikbaar via
|
Contactpersoon
|
E-mail
|
lugt@nictiz.nl
|
Hedde van der Lugt (manager standaarden)
|
Telefonisch
|
070 317 3450
|
Via receptie Nictiz
|
Responstijden
Processtap
|
Doorlooptijd
|
Intake
|
< 2 werkdagen
|
Analyse
|
< 2 maanden
|
Uitwerken voorstel
|
< 30 werkdagen
|
Besluitvorming
|
Maximaal 2 x per jaar
|
Open Consultatie
|
Maximaal 1 x per jaar, doorlooptijd max 30 werkdagen
|
Autorisatie
|
Maximaal 1 x per jaar
|
Realisatie
|
< 1 maand
|
Publicatie BgZ
|
Maximaal 1 x per jaar, tenzij evidente noodzaak aanwezig
|
==Wijzigingsbeheersysteem==
De Functioneel Beheerder of de gebruiker registreert de melding in het wijzigingsbeheersysteem Nictiz BITS, dit staat voor Nictiz Beheer Informatie- en Terminologie Standaarden. BITS is te bereiken via de website: bits.nictiz.nl. BITS is toegankelijk voor de Gebruiker, Functioneel Beheerder, Technisch beheerder, Expert en Autorisator. Gebruikers, die geen gebruik maken van BITS, krijgen terugkoppeling van de Functioneel beheerder over de status van de melding via e-mail.